Inloggen is veranderd.

Lees er hier alles over en wat dit voor jou betekent.

Problemen met de Wise app

Problemen met de Wise app

Al sinds een week of vier zijn er problemen met de Wise app. Soms betekent dit dat je opnieuw moet inloggen, of kom je helemaal niet in de app. De leverancier is hard aan het werk aan een oplossing. 

Lukt het niet om in de app te komen? Ga dan via onze website naar "Mijn Menu". Dit kan ook via je smartphone. Hiervoor ga je in de (telefoon)browser naar de site van de bibliotheek, vervolgens naar "Mijn Menu", log in, sla de inloggegevens op en sla tot slot de "Mijn Menu" pagina op als een favoriet/bladwijzer/snelkoppeling. De volgende keer kun je dan via deze snelkoppeling meteen naar "Mijn Menu". Via deze weg heb je dezelfde en zelfs meer mogelijkheden dan in de app.

Voor niet-leden die gebruik maken van de BiebApp: tijdelijk is online betalen niet mogelijk. Afrekenen van de leenkosten kan in de bibliotheek aan de balie.